Dolar 38,4222
Euro 43,8649
Altın 4.096,58
BİST 9.306,96
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 15°C
Az Bulutlu
İstanbul
15°C
Az Bulutlu
Çar 14°C
Per 18°C
Cum 19°C
Cts 21°C

Hödlmayr, Avrupa ile Türkiye arasında demiryolu taşımasını sürekli hale getiriyor

Tüm taşıma modlarının kullanımını daima olarak birleştiren ve güzelleştiren multimodal araç lojistiği uzmanı Hödlmayr, 2024’e demiryolu kapasitelerinin genişletilmesi maksadıyla başladı. Hödlmayr, bu kapsamda Avrupa ile Türkiye ortasındaki demiryolu güzergahının artırılması çalışmalarını hızlandırdı.

Hödlmayr, Avrupa ile Türkiye arasında demiryolu taşımasını sürekli hale getiriyor
REKLAM ALANI
26 Şubat 2024 19:48
40

Tüm taşıma modlarının kullanımını daima olarak birleştiren ve düzgünleştiren multimodal araç lojistiği uzmanı Hödlmayr, 2024’e demiryolu kapasitelerinin genişletilmesi gayesiyle başladı. Hödlmayr, bu kapsamda Avrupa ile Türkiye ortasındaki demiryolu güzergahının artırılması çalışmalarını hızlandırdı. 

 

ARA REKLAM ALANI

Konuyla ilgili açıklama yapan Hödlmayr Türkiye Genel Müdürü Hande Gaye Çarıkcı, “Çek Cumhuriyeti’nden İstanbul Boğazı ve Marmaray Tüneli üzerinden Kocaeli’ne planlanan güzergahı halihazırda birkaç kere muvaffakiyetle test ettik. Güzergâh, Nisan 2024’ün sonundan itibaren her iki istikamette de haftada bir defa çalışacak. İthal araçlar için Avrupa’dan Türkiye’ye, ihraç araçlar için de Türkiye’den Avrupa’ya yıllık yaklaşık 22 bin araçlık bir hacimden bahsediyoruz” diye konuştu.  

 

“Sürdürülebilirlik uzun vadeli kurumsal hedefimiz”

Sürdürülebilirlik ve iklim kriziyle çaba bahislerinde faaliyetlerini hızlandıran Hödlmayr’ın CFO’su Robert Horvath şunları söyledi, “Şirket olarak maksadımız, burada kalıcı ve kıymetli bir katkı sağlamak ve bu mevzudaki sorumluluğumuzu yerine getirmek. Demiryolu kapasitelerinin daima olarak artırılmasını da bu eforumuzun temel taşlarından biri olarak görüyoruz. Bu kapasitenin 2021’e kıyasla 2030 yılına kadar iki katına çıkarılmasını hedefliyoruz.”

 

Taşımacılığın karayolundan demiryoluna kaydırılmasının etrafa çok değerli yararlar sağladığını da kelamlarına ekleyen Horvath, “Bağımsız bir enstitü tarafından yapılan hesaplamalara nazaran, kamyon yerine demiryolunun kullanılması, taşınan araç başına CO2 emisyonlarını yüzde 75 oranında azaltıyor. Yılda 1,9 milyon adet araç teslim ediyoruz ve şu anda bunun yaklaşık yüzde 14’ü demiryolu ile gerçekleştiriliyor. Bu potansiyeli daima olarak kullanmak ve daha da genişletmek istiyoruz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
ETİKETLER: ,
Wordpress Hosting ingilizce kurs plastic producer Clio Yedek Parça Logan yedek parça axial fan çelik bariyer labomat ankara cıkıslı turlar thermowell alerji testi fiyatları ges ne demek solar akü Modern Ofis Tasarımları şişme mont klinik dekorasyonu cubes ankara ulusal taşıt tanıma sistemi şanlıurfa trafo fabrikaları su jeti e imza saat Peugeot Yedek Parça briket fiyatları Kaya Tuzu granül aktif karbon yurtdışı turlar